2013. augusztus 29., csütörtök

Még 6 sugárnyaláb...


Szinte hihetetlen, de hamarosan véget ér a sugárkezelés, és majd jöhet a kemoterápia.
Kifejezetten jól éreztem magam mindezidáig, sőt tegnap óta különösen.

Azt hiszem, módosítottak a 3 "belövési" területen, és emiatt nem vagyok már fáradékony, nem szédölgök, sőt a rövidtávú memóriám is alakulgat. Már nem csak eszembe jutnak nagy horderejű dolgok (hol a vonatjegy, hova tettem Borit stb.), de az is ESZEMBE JUT, hogy megfeledkeztem korábban bizonyos dolgokról. Remek érzés :-)

Azt hiszem, fogok majd hiányozni a bácsiknak.
Nem kis túlzással állíthatom, bearanyoztam a napjukat! :-))

A kezelőszemélyzet nagyon rendes velem, sokat segít nekem a hozzá(m)állásuk.

Jó hülyén ment el ez a nyár is... Szegény kis Borikának mindenképp...

Ui.: Google Fiókkal rendelkező felhasználók nyugodtan kommentelhetnek. Miután elolvastam, engedélyezem, hogy a blogban is megjelenjenek az értékes gondolataitok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése