2008. november 10., hétfő

SZÖVETTANT HOZOTT A POSTA!


2 megjegyzés:

  1. Szia, eddig nem írtam, csak nagyon szorítottam neked. Most csak szeretném elmondani, hogy a nagymamámnak is ilyenje volt. 37 éves volt akkor, megműtötték. Az akkori műtéti módszerek miatt sérültek az arcidegei-ez látszik kicsit. egyébként 81!!! éves, és a legnagyobb bánata, hogy tavaly megsüketült a bal fülére is. (A jobb fülével nem hallott a műtét óta) Egyébként olvas, keresztrejtvényt fejt, jön-megy intézkedik. Pedig nem ezt jósolták neki..

    Kérdezni is szokta mi van veled, mert meséltem rólad. Szóval ennyit akartam elmondani, és szorítok tovább. Melinda

    VálaszTörlés
  2. Szia Melinda!

    Köszönöm ezt a hozzászólást. Nem tudom, hogy Gabi hogy van ezzel, de nekem, nekünk nagyon sokat segítenek ezek a pozitív történetek. Köszönöm neked!!!

    Viki

    VálaszTörlés