2013. július 30., kedd

Ma végre kiderült...

..., hogy az ARTISTE I. besugárzóban összegyűlt emberek egy része AGYas, másik része proszTATA...

Már amikor az előzetes bejelentkezéskor -- a sugárszökevénységem viszonylag röpke állapotát megelőzően -- körbetekintgettem a Primus II. (teljestest) besugárzó várójában, mondtam is Balázsnak, hogy senkihez nem mernék odamenni, és a kezébe nyomni egy kivonatos szórólapot a paleo életmódról, étrendről, hogy emberek: Itt a tuti, ettől vagytok betegek!!! Illetve attól vagytok nemegészségesek..., hogy nem ezt ettétek mindeddig.

Ugyanis nem lehet elhinni, én legalábbis képtelen vagyok rá, hogy mindenkire ráhúzzuk, hogy glutén, laktóz, lektin és társai az okai ezeknek a hihetetlen méretű sejtburjánzásoknak test(ek)szerte... EGYSZERŰEN LEHETETLEN, hogy csakis a kaja volna az oka mindennek... Különösen a csernobili katasztrófa által érintett országokban...

Ne haragudjon rám senki... amiért kvázi kitértem...

1 megjegyzés:

  1. hát biztos nem csak a kaja, de azért legalább tudsz tenni; egy csomó más káros dologért meg nem - ld. csernobil... drukkolok Neked (Nektek) ! :-)) Kriszta

    VálaszTörlés