2013. január 30., szerda

Egy napom tumorgyilkos ketogén üzemmódban

Sokan kérdezik, hogy akkor mit egyenek? Tervezem, csak még nem írtam meg a heti mintaétrendet. 

Nekem nem sok idÅ‘m van fÅ‘zÅ‘cskézni, ezért azt tartom szem elÅ‘tt, hogy a lehetÅ‘ legegyszerűbben elérhetÅ‘ és elkészíthetÅ‘ ételeket eszem. A tegnapi napom a következÅ‘képpen nézett ki. Hogy most ez 4:1 arányban tartalmazta-e vajon a zsírt-fehérjét, azt csak az Isten tudja, illetve a tápanyagtáblázatokban járatosak, én mindenesetre azt hiszem, több zsír, mint hús volt benne. Egyes tételek, sÅ‘t azt hiszem szinte mind kifogásolható ilyen-olyan szempontból, legalábbis gyakran hozakodnak elÅ‘ effélékkel a világmegmentÅ‘ széplelkek. "De Gabiii, szÅ‘lÅ‘cukor van a kolbászban, nem ökológiai gazdálkodásból származik, illetve jajjszegény összeszorongatva éldegélÅ‘ ketreces csirkék!" A túlélésünkrÅ‘l van szó, nem állatvédelmi és "bio"-szempontokról. Legyünk annyira önzÅ‘k, hogy ne az állatokon essen meg a szívünk meg a szegény nem öko/bio-növényeken, hanem saját magunkon! 

Tehát: reggeli: 3 tojásból rántotta disznózsíron párolt hagymán sütve, bÅ‘ven megszórva kolbásszal, a serpenyÅ‘ben egy csepp zsírt sem hagyunk, ráöntjük a tányérra helyezett rántottára! Viszem magammal a kisebb-nagyobb dobozkáimat a munkahelyemre. Mondtam már? :-) http://www.facebook.com/PaleoKozpont A dobozok töpörtyűt (tudom, van, amit tejjel pirítanak!), hasaalja szalonnakockákat, kolbászkarikákat rejtenek. Ezeket a jutalomfalatkákat napközben igyekszem elpusztítani. Csak elÅ‘ször furcsa ám minden nélkül magában enni, vígan hozzá lehet szokni, hogy a töpörtyű körete a szalonna. :-) Korábban almát is eszegettem hozzá, de most úgy beszigorodtam, hogy az sem hiányzik. Ebédre (ez nagyon nem az óramutató járásával megegyezÅ‘ idÅ‘pontot jelöl, volt, hogy du. 4-ig nem éheztem meg) ettem párolóbetéten párolt karfiolt (brokkoli is mehet, sÅ‘t az kell is!), reszelt sajttal, majonézzel és kockákra vágott sült szalonnával és annak zsírjával bÅ‘ven meglocsolva, sóval, borssal. Délután megint töpörtyű-szalonna, sÅ‘t kaptunk kóstolót a Csíkvarsai CsípÅ‘s Csodafalatból, ez egy nagyon finom szürkemarha-szalámi, ami ellen senkinek semmi kifogása nem lehet: ellenÅ‘rzött biológiai gazdaságból származó, a Vértes Natúrpark területén legelészÅ‘ szürkemarha húsából készítik! Este már nem voltam éhes, nem ettem. De ha éhes lettem volna, kolbászt sütöttem volna. Ez a kolbászmánia biztos valami tudatalatti Freudi becsípÅ‘dés... ;-) 


Aztán szoktam olyan perverz dolgokat is művelni, hogy jó sok fokhagymát és szalonnakockát szórók a disznózsírra és megsütöm, majd kenyér nélkül csak úgy magában elkanalazgatom esetleg csemegeuborkával. Spar-ossal, persze abban is van icike-picike cukor, de ilyesmiken nem akadhatunk ki, mert akkor tényleg ott tartanánk, hogy az égvilágon semmit sem ehetünk. Nem egy ilyen kifogáskeresÅ‘vel hoz össze a Paleo Központ, aki szépen elsorolgatja, hogy az általam elmondottakban hol a hiba, ilyenkor mindig Eric Berne Emberi játszámák c. könyvébÅ‘l az "Igen, de" jut eszembe. 

Ebédre a legjobb, ha sült húst eszel párolt zöldséggel, salátával, majonézzel és a saláta alá is pirítasz szalonnát, és a zsírját is rácsurgatod!! Szoktam vásárolni natúr padlizsánkrémet, telenyomom majonézzel, fokhagymával, szÅ‘lÅ‘magolajjal (igen, tudom, Omega-hat van benne), és azt eszegetem a töpörtyű mellé. Ha valaki végképp tanácstalankodik, javaslom a Gastroyal étlapjának alapos áttanulmányozását akár rendelési, akár ötletgyűjtési szándékkal. Nagyon sokat segít belelendülni! 

Napi 10-16 000 NE D-vitamint, halolajkapszulát marékszám, 2db Mega1-et és 5 000 NE C-vitamint szedek. Most tervezek beszerezni igazi C-vitamint por alakban, azaz aszkorbinsavat, illetve káliumcitrátot Szendi Gábor javaslatára a vesekÅ‘képzÅ‘dés ellen. Hát én így... 

Nem unalmas, szokták kérdezni? Nekem nem unalmas, hiszen, mint tudjátok, könnyű nekem betartani a paleót, mert van motivációm... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése