2008. december 3., szerda

Rákdiéta


Szkenner hiányában továbbra is primitív, fényképezett módon, belelógó mutató- vagy hüvelykujjal ... :-)
http://data.hu/get/914135/Rakdieta.rar
A könyv agydaganatos részét külön is feltettem: http://data.hu/get/914306/agytumor.rar.html

Ne haragudjatok, hogy nem válaszolok. Majd írni is fogok, válaszolni is, de egyelőre csak idegeskedem tovább a holnapi kontrollig, és gyűjtögetem a kérdéseimet. A legjobban az foglalkoztat, hogy rákos vagyok-e vagy csak szimplán daganatos beteg. Vagy a kettő között csak nyelvészeti különbség van-e...? És beteg vagyok? Mert nekem még mindig "csak" a lelkem fáj... Egy igazi betegség számomra továbbra is ágyban fekvő, eldugult orrú, köhögős, mézes kamillás teát és lázcsillapítókat fogyasztó énemet jelenti. Vagy ez a kép már önmagában hárítás??? Akkor is beteg vagyok, ha nem érzem?

Ja, a Tari Annamária könyve (Sejtem... c.) nekem is megvan, ha kéritek, lefotózom azt is. Nem éppen pozitív olvasmány, hanem pszichológusos. Ámde roppant hatásos. Megtanít rá, hogyan kell helyesen depresszív daganatos betegnek lenni. ;-) Elolvastam, és csak még jobban megzuhantam. De szívesen felteszem. Aztán meg még: nekem szinte MINDEN agykontrollos, ezoterikus hanganyag megvan, ami elérhető volt valaha is a neten. Pl. Czeizel Beatrix daganat-meditációja is. Szóval ha bárkinek bármi kell a közel 2 gigányi "cuccból", küldjön egy mélt, és küldöm (ha megvan).
Puszi mindenkinek!
Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése