2008. október 11., szombat

Böngészgetek, míg a kislányom alszik, és ezeket találtam:

Agy-gyógyulás
Minden tünetet a terhességhez kapcsoltam és én tulajdonképpen nem tudtam,hogy hülyeségeket beszélek.Ez júl.31.-én vált valóságossá amikor a szüleimnél elmeséltem egy olyan történetet amin a családtagjaim nagyon csodálkoztak.Valószínűleg a nagy meleg miatt a nyomás a fejemben ekkor nőtt meg annyira ,hogy komoly tüneteket okozott.Előtte is volt hogy szavakat elfeelejtettem,de mivel jó beszélőkém van)))),ezért pontosan körül tudtam írni milyen tárgyra gondolok.

A Magyar Rákellenes Liga betegklubot szervez agydaganatosoknak.
A klub célja: segítséget nyújtani egymásnak. A betegség sok kérdést vet fel a műtétről, kezelésről, gyógyításról, fájdalomcsillapításról, a megváltozott körülményekről, életmódról, táplálkozásról. A felmerülő kérdésekre a klubba meghívott neves szakemberek, idegsebészek, pszichológusok, gyógyszerészek, gyógytornászok, dietetikusok válaszolnak majd, valamint beszámolnak a legkorszerűbb beavatkozásokról, gyógymódokról, gyógyszerekről. A klubfoglalkozásokat egy-egy színvonalas művészi produkcióval is színesítjük. Az első, alakuló összejövetelt október 28-án, kedden tartjuk, 14 órától az Országos Onkológiai Intézet Tükörtermében.

és végül, hogy tényleg milyen jó, hogy nem vagyunk amerikaiak:

NOBODY CAN AFFORD A BRAIN TUMOR...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése