2012. november 5., hétfő

Paleo és karma

Nagyon érdekes kérdést vetett fel a minap egy ismerősöm. Az asztrológusa szerint a paleo étrend lehet, hogy jó nekem a daganatnövekedés megállítására (nem így fogalmazott, de ez a lényeg), azonban megfontolandó a követése karmikus szempontból. Én ezzel úgy vagyok, hogy ha ebben az életemben sikerül halálra éheztetnem a tumorsejteket, mert nem kapnak elegendő cukrot, szénhidrátot a lakmározásukhoz és burjánzásukhoz, akkor önként vállalom, hogy a következőben csirke leszek, vagy buta tyúk... :-)))

Minden falat állati fehérjével halált veszek magamhoz, tartják a vegák, én meg úgy vélem, minden falat állati fehérjével meghosszabbítom az életemet, remélhetőleg. Pontosabbat úgyis csak a végén (88 éves koromban) tudok majd mondani, de addig is, olvassatok Szendi-könyveket, írásokat, és mélyüljetek el kivételesen a hit helyett a tudományos vizsgálatok eredményeiben.

Szendi Gábor székesfehérvári előadása után azt javasolta nekem (és mindenkinek, aki nem akarja etetni a daganatsejtjeit), hogy ideje áttérni a ketogén diétára: hús-tojás-zsír, elenyésző szénhidrát. A tumorsejteknek ugyanis nincs ketogén üzemmódjuk, nem tudnak így tápanyagokhoz jutni, míg a szénhidrátokon vígan élnek és virulnak. Ehhez képest a karma kérdése, számomra, másodlagos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése