2009. február 26., csütörtök

MRI KONTROLL

Ma voltam MRI-kontrollon. Semmi rendellenes nem tapasztalható a fejemben. Rendben vagyok. Következő kontroll 1 év múlva lesz esedékes. Érdekes, hogy a hipergráfiám is kezd alábbhagyni, ahogy telik az idő és tér vissza minden, így a gondolkodásom és a hangulatom is a rendes kerékvágásba. Ezért nem is tudom, írok-e ebben az egy évben erről a témáról. Úgy akarok tekinteni a velem történtekre, mint egy epizódra az életemből, és élni a normális hétköznapokat, és nem foglalkozni az agydaganat-témával túl sokat. Hanem inkább a családommal.

TÉNYLEG rendben vagyok már lelkileg is. Végül is nem könnyű feldolgozni, ha az ember ennyire váratlanul halál-közelbe kerül. Sőt annyira rendben vagyok, hogy már egy hónapja majdnem naponta letekerek a szobabringámon 25 km-t 60-70 perc alatt, és már voltam egy majdnem Velencei-tó körön is 3 hete szombaton, amikor ragyogó napsütéses idő volt. Egyelőre montival, mert az országúti bringám még téli álmát alussza. Tényleg jól érzem magam, van újra energiám mindenre, nem vagyok fáradékony, tudok örülni, szeretni, érezni. Azok a pszichés tüneteim, amelyek miatt orvoshoz fordultam, mind megszűntek. Nincsenek hallucinációim, nem szédelgek, nem sötétedik el előttem a látótér felálláskor, pedig a vérnyomásom továbbra is alacsony, nincs jelenlétérzésem (azaz, hogy van valaki más is a helyen, ahol vagyok, csak éppen láthatatlan - ehhh), nem villódznak fények a szememben, nem látok ragyogó fényességet elalvás előtt, nem vagyok érzelemnélküli zombi, és egyáltalán SEMMI bajom. Néha ugyan fáj a fejem időjárásváltozáskor, Tanár Úr szerint ez a csontok miatt van, más is megérzi, akinek volt eltörve valamije, nemhogy a koponyacsontja. Terveim szerint ott leszek a Velence10-en, ha lesz idén, vagy valami más túrán, és viszem a kislányunkat is a gyerekülésen. Van élet a fejemen túl! :-)) Hál'Istennek! És a Tanár Úrnak.

... és valahogy megtértem... vagyis kitértem... szkeptikus vagyok... és nem hiszek bizonyos dolgokban. Így abban sem hiszek, hogy én "csináltam" volna a daganatot, hanem azt gondolom, vannak dolgok rajtam kívül, amelyek csak úgy megtörténnek. Nem hiszek benne, hogy ez valamiféle morális vagy bármiféle lecke lett volna, amelyből mély tanulságokat kellene levonnom magamra nézve. Nem hiszek benne, hogy büntetés volt, vagy karmikus betegség. És abban sem hiszek, hogy angyalok vagy bármi más természetfölötti entitás múlasztotta volna el. Már csak a tudásban hiszek. :-) És a Tanár Úrban. És így utólag átgondolva az eseményeket, az élményeimet és a kétségbeesésem okozta lelkiállapotaimat, és az ennek köszönhető gondolkodási képtelenségemet, utólag is köszönöm azoknak, akik megmentettek a saját hülyeségeimtől, és nem engedték, hogy természetgyógyászok vagy egyéb "gyógyítók" karmai közé keveredve magam okozzam a saját vesztemet azzal, hogy kötöm az ebet a karóhoz, miszerint képes volnék agydaganatot meditatív úton, vizualizációs gyakorlatokkal és pozitívan gondolkodva elmulasztani.

Kívánok mindenkinek, aki ezt olvassa, egészséget, boldogságot, meg amit magának kíván. Puszillak Benneteket:
Gabi

Ui.: és küldjön nekem valaki legyen szíves, fotót arról, hogy hogyan nézett ki Brandon Bays, amikor még kosárlabda méretű daganata volt a hasában állítólag. (És vizualizációval mulasztotta el. Szintén állítólag.)






8 megjegyzés:

  1. Gabi, de jó ezt olvasni... Mindent!
    Nagyon sokat gondoltam ma rád!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Panni!!! És te jól vagy???

    VálaszTörlés
  3. Úgy érzem, ezzel a bejegyzéssel tényleg Magad mögött hagytad a betegséget. Öröm ezt olvasni. Június 6-ot írd be a naptáradba. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök neked Gabi, gratulálok!! :-) Így tovább.

    Minden érintettnek hasonlóan szép eredményeket kívánok!! :-)

    Viki

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok:)))))

    VálaszTörlés
  6. Gabi, köszi, megvagyok :-))

    VálaszTörlés
  7. Szívből örülök Gabi a testi-lelki felépülésednek!

    Találkozzun a Velence10X-en. Remélem idén sem marad el az isztiméri verseny! Keresni foglak!

    Csak szép lassan az alapozással! Sisak meg legyen rajtad!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Tündi (néni)!
    Ott leszek Velencén TündérBorival együtt! Remélem tényleg találkozunk!
    Puszillak és köszönöm, hogy írtál nekem! Gabi

    VálaszTörlés