2008. november 4., kedd

"Interjú"-részletek

A műtét után párom megtudta Tanár Úrtól, hogy férfiökölnyi volt a tumor. Van, aki azt mondta, ebből is látszik, hogy milyen kicsi a nők agya, ha ekkora daganat elfér. Én meg arra vagyok inkább büszke, hogy olyan nő vagyok, akiben nem hal éhen az agyrák. Hö-hö.

Egyik délután vizitet követően bebocsáttatást nyertem a C-vizsgálóba Czirják Tanár Úrhoz. Vittem a jegyzetfüzetem, és feltettem az összes, engem érdeklő kérdést. Ő nagyon türelmesen válaszolt minden aggályoskodó gondolatomra. A fontosabbakból "mazsolázgatok".

- Mi van most a fejemben a daganat helyén?
- Agyvíz.
- Mennyi idő alatt forr össze a koponyacsont?
- Gyorsan.
- Ültetett idegen anyagot a fejembe?
- Nem.
- Mikorra lesz kész a szövettan?
- Két hét múlva.
- Mennyit kell fekve pihenni otthon? Mit csinálhatok és mit nem?
- 5 hétig. Csináljon mindent úgy, mint eddig, érezni fogja, mit bír, de legyen egy vetett ágy a közelben.
- Kenjem a sebem körömvirágkrémmel?
- Nem kell.
- Ez egy hormonérzékeny daganat volt? Szedhetek fogamzásgátlót?
- Nem az, de ne szedjen. Nem jó a fogamzásgátló tabletta.
- A szememben még mindig táncolnak a pálcikák, sőt egyre több van.
- Majd elmúlik.
- Zavarja a fény a szememet. Mit tegyek?
- Hát csukja be!
- Öröklődik a daganat?
- Nem bizonyított.
- Hallgathatok frissen műtött aggyal mp3-játszót fülhallgatóval?
- Nyugodtan.
- Moshatok hajat?
- Igen, csak ne érje víz azt a területet.
- Tanár Úr! Hogyan tovább? Mit tegyek, hogyan éljek, mielőtt felvásárolom egy biobolt teljes árukészletét, mit tanácsol, mit szedjek? Mit egyek, mit tegyek, hogy ne nőjön vissza daganat?
- Éljen úgy, mint eddig. Nem tehet ellene semmit. A daganat kialakulása önszabályzó folyamat, genetikai hiba, nincs rá hatásunk, kívülről nem tudjuk befolyásolni.
- Akkor miért engedik meg maguknak bizonyos vitamin- és táplálékkiegészítő kereskedők, hogy azt állítsák, multivitaminokkal megelőzhető, illetve meggyógyítható a rák?
- Nézze, ha nekem lenne egy milliárdos vitaminbizniszem, én is ezt állítanám.
- Tanár Úrnak mi a véleménye a spontán gyógyulásokról, amelyet csodás vagy spirituális gyógyulásnak is neveznek, illetve találkozott-e már ilyen esettel, hogy egy beteg megjelent tumoros lelettel, kapott időt, és mire legközelebb ment vizsgálatra, hűlt helye volt a daganatnak?
- Én ilyennel még nem találkoztam.

3 megjegyzés:

  1. Szia Gabi!

    Biztosan emlékszel rám, nekem is hasonló problémám van, mint Neked VOLT.

    Nagyon örülök, hogy jobban vagy már. Remélem, hogy nagyon sokat pihensz, és már nem vagy olyan fáradékony.
    Biztos, hogy minden rendben lesz a szövettannal is.

    Gyógyulj,
    Évi

    VálaszTörlés
  2. nekem ebből csak annyi jött le, hogy az orvosok közel sem tudnak mindent:)))

    remélem minden OK lesz a szövettannal, addig is pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabi!
    Engem egy hete mütött a Tanár Úr ugyanezzel a panasszal. Nagyon sokat segítettél ezzel a naplóval, mert szinte mindent tudtam, hogy mi fog következni. Egyáltalán nem féltem. Sajnos két ébredés közt elgurult az időérzékem, de most itthon már kezd megint visszaálni. Gyógyulást és kitartást kívánok Neked!

    VálaszTörlés